Moja ljepota

Skinfinity slavi prvi rođendan: 'U Hrvatskoj se može uspjeti malim koracima i velikim znanjem'

Brend premium kozmetike Skinfinity obilježio je prvi rođendan u prostoru boutiquea u Tkalčićevoj 80

Skinfinity slavi prvi rođendan: 'U Hrvatskoj se može uspjeti malim koracima i velikim znanjem'
 





U prvoj godini postojanja, prvi hrvatski brend premium kozmetike Skinfinity pokazao je da se od njega mogu očekivati velike stvari. Inovativnost i vrhunske sirovine ono su po čemu se Skinfinity ističe, a kad se tome nadoda i dizajn proizvoda, cijela priča je zaokružena na svjetskoj razini.

Svoj prvi rođendan Skinfinity je proslavio u boutiqueu u Tkalčićevoj 80, a među brojnim gostima prijateljima brenda, ovu su hrvatsku priču podržali i lifestyle ikona Borna Kotromanić, plesne umjetnice Andrea Solomun i Ema Janković, kao i internetske beauty ikone Rita Rumora, Nika Matić i Donna Lugonja Petković.



Okupljene goste na početku je pozdravio Hrvoje Vukov, autor bloga Hlifestyle.eu s kojim brend odnedavno surađuje, a koji je naglasio važnost postojanja Skinfinity brenda na hrvatskoj sceni ne samo u kontekstu kozmetike nego i vlastite proizvodnje. Predstavljena je i nova suradnja s LYKKE nakitom, koji karakteriziraju personalizirani medaljoni s mirisnim spužvicama.

Direktorica Mirela Ilenić potom je održala kratku interaktivnu radionicu „Kako napraviti zlatno ulje?“ pa su se gosti i sami okušali u izradi. Igra sa zlatnim česticama praha izazvala je najveću pozornost i postala viralni hit.


Kako bi cijela slavljenička priča bila zaokružena, uz tortu i slane zalogaje uživalo se i u okusu Rose Premium vina, vinarije Kutjevo.

- Skinfinity je u prvih godinu dana napravio veliki uspjeh jer je prije svega postavio nove standarde. Prodrmao je beauty scenu jedinstvenim sirovinama koje se koriste u procesu proizvodnje i pokazao da se u Hrvatskoj može uspjeti malim i sigurnim koracima i velikim znanjem. U posljednjih nekoliko mjeseci pokrenuta je i Skinfinity Akademija kao jedinstven koncept u tri stupnja radionica. Upravo zadnja održana radionica, tzv. rođendanska, premašila je brojku s više od 50 prijavljenih sudionika – otkriva Mirela Ilenić.

Proslava 1. rođendana članovima tima dala je dodatno ohrabrenje u stvaranju domaće priče za svjetska tržišta, a gostima kao krajnjim korisnicima kozmetike pokazala da hrvatska ima ljude koji znaju i mogu stvoriti premium proizvode koji su promišljeni do najsitnijeg detalja.

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.