Wellness i spa oaza

Terme Laško proslavile svojih prvih 165 godina

Odlični poslovni rezultati, proširenje ponude, održivi ekološki koncept poslovanja, odlična suradnja s lokalnom zajednicom i zadovoljni gosti – Terme Laško važan su stup slovenskog turizma

Terme Laško proslavile svojih prvih 165 godina
 





U prošloj, rekordnoj godini rasta slovenskog turizma, Terme Laško ostvarile su odlične rezultate – 187 210 noćenja, ukupni prihodi tvrtke iznosili su 22,6 milijuna eura, a neto dobit 1,4 milijuna eura. Terme danas zapošljavaju gotovo pet stotina zaposlenika, trećinu stanovništva Laškog. Ovdje u prosjeku dnevno boravi više od tisuću gostiju, a taj potencijal pruža mogućnost daljnjeg razvoja turističke ponude. Ove su slovenske terme obilježile značajnu obljetnicu – 165 godina kontinuiranog zdravstvenog turizma.



- Terme Laško ključni su nositelj razvoja turizma u općini Laško. Za uspjeh destinacije i prodor u sam vrh, ključne su integracijske, potporne i razvojne inicijative lokalne zajednice. U Laškom to radimo i vjerujemo da ćemo u budućnosti biti još jači i još aktivnije integrirani u smislu zajedničkog planiranja i promicanja razvoja turizma - rekla je Mojca Leskovar, predsjednica uprave Terma Laško.



Prije 165 godina inženjer Leopold Roedl prepoznao je potencijal u izvorima tople vode u malom slovenskom mjestu Laško. Lječilište je prošlo mnoge prekretnice i važne povijesne trenutke, uspone i padove, ali i danas mu je misija ostala isti. Uz pomoć blagotvornih termalnih voda sve je ovdje prilagođeno zdravlju i blagostanju gostiju. Na temelju bogate tradicije zdravstvenog turizma danas svi prepoznaju veličanstvenu staklenu kupolu u Termalnom centru i kvalitetnu ponudu Terma Laško - kongresne, zdravstvene, wellness, sportske, obiteljske i relaksirajuće sadržaje.

Od 12.5. do 11.7.2019. godine, u Termama Laško vrijedi ponuda 1 = 2 plaća jedna, a borave dvije osobe, a djeca do 5 godina borave gratis.

Više informacija na www.thermana.si.


 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.